Sognsvann, Oslo 14. august 2010

Forum: Oslo Triathlon Forum

Her kan du dele nyttige tips, fortelle gode historier, spørre om ting du lurer på, gruble på det meste eller finne likesinnede til trening eller konkurranse.

Ønsket kjøpt startnr til Oslo tri 14 august.

Vennligst ta kontakt på 95709292.
Kort el olymisk distanse.

Siste sjanse til å få startnummer kort distanse

Jeg har et ledig startnummer på kort distanse. Sjekk http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23495995. Siste frist for overtakelse er fredag 30.juli.

Mvh Ola
97096244

HASTER! En plass ledig til kortdistanse triathlon sognsvann

Ta kontakt på tlf: 41170872
Torgeir

Startnummer kort distanse

Får dessverre ikke blitt med her i år likevel. Har lagt ut startnr. mitt på finn.no. Håper noen har mulighet til å benytte seg av det. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23533648

Ønskes kjøpte - Plass i kort tri

Hei, vil gjerne få en plass i Oslo kort triathlon, har du startnummer som du få ikke brukes?

Takk, Clive (mob 48012577)

Normal/Olympisk plass ledig

(Per 22.juli), kontakt Hans Petter Sundberg, 928 29 379.

Kjøp av plass - Oslo Triathlon 2010

Hei,

jeg har veldig lyst å delta på Oslo Triathlon 14. august 2010, mosjonsklasse/olympisk distanse, men dessverre er alle plasser utsolgt.

Om du ikke har mulighet til å delta likevel, er jeg veldig interessert i å kjøpe plassen.

Ta kontakt på telefon 92 45 82 09 eller på e-post jrs@tt-co.no.

Mvh Julie.

Plass i sprint distanse Oslo Tri ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe plass i Oslo Triathlon 14 Aug. Sprint distanse primært, normal distanse er også av interesse.
Mail: martin@horveilarsen.com
Mobil: 93041497

Ta kontakt
Martin

Plass, Sprint distanse

Min beste kompis skal gifte seg, og da ryker deltagelsen i Oslo Triathlon i år for min del. Noen som vil kjøpe plassen (fast pris – ordinær avgift)? Send mail til trude@froy-mtb.org

Plass, olympisk distanse.

Hei.

Noen som allerede nå, som vet at de ikke kan stille? Overtar veldig gjerne plassen. Ta kontakt på 97093709

Mvh
Morten

Selling registration

Dear Oslo Triathlon participants,

For professional reasons, I cannot participate to Oslo Triathlon this year. Thus, if you were interested in participating, or if you know someone who planned to participate, but forgot to register before the deadline, I can provide my registration. If you are interested, you can email me at olivier.galland@fys.uio.no .

Looking forward to hear from you.

TRY another TRI

[Bilde 1299437 finnes ikke eller har blitt slettet]

Try Trollveggen Tri

Oslo Triathlon er fullt, veldig fullt. Men det finnes andre veldig gode alternativer der ute. Et av de mest spektakulære arrangementene er Trollveggen Triathlon. Ja, det er periodevis bratt, men ikke så fryktelig langt. Dette er en konkurranse for alle som vil presse seg litt samtidig som man opplever storslagen norsk natur.

Best av alt, det er fortsatt noen ledige plasser. Mer informasjon her: www.trollveggen-triathlon.com